dilluns, 5 de juliol del 2010

ALTE



Hola amics i amigues.


Jo vaig a l’Alte, tinc amigues que es diuen Carla, Cristina i Helena que em van ajudar molt per ballar.

El gimnàs de l’Alte és petit però molt ample. M’ho passo molt bé i em diverteixo amb les meves amigues. També tinc unes professores molt guapes que es diuen Sara i Clàudia. Primer em vaig posar una miqueta vergonyosa, però el 2n dia em vaig posar les ganes de ballar perquè l’Helena i la Cristina em van ajudar a ballar i vaig fer el que sabia fer i vaig posar les ganes de ballar i em vaig posar molt contenta del que havia après, i quan ballava com l’Helena que estava al meu costat i també m’ajudava a fer els passos i m’agradava molt.

M’ho vaig passar molt bé.


M’agrada molt anar al ALTE.

Damaris Mayorga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada